Tarkempi projektisuunnitelma verkkokoulutuksesta

  • Tavoitteena on luoda oppimissimulaatio, jossa asiakasosapuoli saa mahdollisuuden tiedostaa oman pedagogisen käyttöteoriansa käytännössä ja oppii hyödyntämään verkkosovellustusta oppisisältönsä välittämiseen.

  • Simulaation ensimmäisessä vaiheessa luomme oppimisalustan, jossa me voimme harjoitella koulutussuunnitelman toteuttamista yhdessä asiakkaan kanssa aivan kuten hänen asiakkaansakin harjoittelevat vastaavan suunnitelman toteuttamista omiin tarpeisiinsa.

  • Alustan luominen vaatii teknologisen siirtymän, teknologisen designin, jossa perehdytetään asiakas uuteen työkaluun ja esitellään sen tarkoitus oppimistehtävän toteuttamisessa. Tässä oppimisen vaiheessa asiakas asettautuu omien oppijoidensa asemaan. 

  • Seuraavat oppimisen osatavoitteet määritellään asiakkaan kanssa opetussisällön tarkentuessa ja toteutuksen edetessä.

  • Mallin testaus tapahtuu simultaanisti yhdessä mallin toteutuksen kanssa. Asiakas toteaa mallin toimivuuden reaaliaikaisesti.

  • Samoin toteuttajat osoittavat designin oppimistavoitteiden täyttymisen, sillä mallin toteutuksen aikana syntyy vaihe vaiheelta kurssisuunnitelma asiakkkaan koulutussuunnittelun kurssille (2 op).

  • Tässä vaiheessa tarpeellista: Opetussisällöt sekä opetustapoihin perehtyminen sekä niiden näkyväksi tekeminen. Hahmottelemme niiden pohjalta oppimistehtäviä ja osatavoitteita yhdessä asiakkaan kanssa

  • The Aim of the Project is to create a learning simulation, where the customer gets a possibility to recognize her own practical pedagogical theory and learns how to make use of the internet-based solutions for teaching.

  • At the first stage we will create a learning platform, where we can practice to implement the plan for the course together with the client the same way as her clients do for their own purposes.

  • To create a platform demands a technological asset, technological design, where we will implement the client into the new tool. In this phase the client takes a role of her client.

  • The second part goals will be defined together with the client along with the learning material getting more precise.

  • Testing will be together simultaneously with the course in real-time.

  • Also the project doer show the design for gaining the fulfillment of learning goals. ( 2 points)

  • Necessary in this early phase: Material, pedagogy and making them visual. We will be making learning assets and part goals together with the client.

  • https://audioboom.com/boos/2857608-educational-project-at-university-of-oulu

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s